BabyHowTo - azaz hogy működik egy gyerek?

Védőnők, gyerekorvosok és ilyen-olyan szakértők tömkelege foglalkozik gyerekekkel, mégsincs még egy olyan ellentmondásos témakör, mint a gyermekgondozás és nevelés. Az egyik szerint ez a jó, a másik szerint amaz hat, a harmadik azt mondja, hülye vagy, ha az első kettőre hallgatsz. Meguntam. Éppen ezért konkrét tapasztalatokat kezdtem gyűjteni: kérdőíveket csinálok, igyekszem jó sok anyukával kitöltetni, és a válaszokat összesítem. Ezeket az összesítéseket olvashatjátok az oldalamon. Kellemes mazsolázást kívánok! :-)

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • OsoLalalala: Tipikus szoptatás-n*ci duma a cikk, szóra se érdemes. (2017.12.23. 20:36) A tápszerezés okai
  • OsoLalalala: Sokaknak segít a tejszaporító tea, ha nem tud az Anya szoptatni... Ja az is baj. Hihetetlen... (2017.12.22. 17:34) Mit ne együnk szoptatás alatt?
  • Haziraj Isufi Simona: hat bizony igazad van azokban a dolgokban amiket it le irtal en is ilyen vagyok sajnos allandoan a teszteket vasarlom es szinte mar bele bolondultam , 2 kis babat is elveszitettem es megyg mindig re... (2016.07.31. 17:07) A terhesség legkorábbi tünetei
  • Horváthné Anita: Sziaaa :) szerintem nagyon hasznos az oldalad!!!! (2016.01.25. 20:17) Mit ne együnk szoptatás alatt?
  • olivinn: Szia! Mekkora mintával (hány fő) dolgoztál ennél a felmérésnél? Ezek szignifikáns eredmények? Köszönöm válaszaidat! (2015.10.24. 19:42) Ekcéma és atópiás dermatitis kisgyermekeknél
  • Utolsó 20

100 példa arra, hogy nem csak a te gyermeked hisztizik durván

2015.09.08. 20:44 luckalakó

 

...van közte meglepő, vicces, átlagos és rémisztő is. Csak hogy tudjátok, nem vagytok egyedül!

  1. A moziban a Bogyó és Babóca után nem volt hajlandó tudomásul venni, hogy vége a mozinak és üvöltött! Vagy két órán keresztül.
  2. Éjjel szomjas volt es nem akarta a vizet meginni. A kakaóért ordított.
  3. Megkértem, hogy siessen át az úttesten, mert rövid a zöld, és megállt a zebra közepén, hogy NEM! Én persze közben babakocsit toltam fél kézzel...
  4. Sarokba állítottam (sokadik alkalommal kilocsolta a fürdővizét), mire lilára ordította a fejét és végig azzal "fenyegetőzött", hogy a sarokba pisil/kakil.
  5. Céges laptopon nem játszhatott, ezért üvöltve fenékre vágta magát, és fenéken pattogva haladt előre.

(folytatás a hirdetés után)

meseles-hirdetes5.png

  1. Mindenáron kakaót szeretett volna inni, nem értette meg, hogy azt csak este az ágyban kap. Teljesen felhergelte magát, és olyan hisztit levágott, mint még soha.
  2. Nem akart ebéd után aludni, úgy kellett bevonszolni az ágyába és ott tombolt hosszú ideig. Agresszív volt velem, rúgott, pofozkodott, azt kiabálta, hogy menjek ki, egyedül akar lenni, menjek a tesójához. Amikor kimentem, akkor kérlelt, hogy menjek vissza hozzá. Ezt játszottuk jó sokáig.
  3. Nem kapott jégkrémet, ezért a bevásárlóközpont kijárati ajtajában ülve ordított, amíg bepakoltam a vásárolt cuccot a kocsiba (közel volt a kocsi, nem volt veszélyben).
  4. Nem kapott meg egy bizonyos fajta édességet. Mivel megbeszélés és kompromisszum helyett hisztizni kezdett, végül nem kapott másfajtát sem, ezen teljesen kiborult, ordibált, köpködött, és csúnya dolgokat mondott rám.
  5. Semmit nem volt hajlandó másnak megtenni, csak anya jöhetett szóba. Csak anyával hajlandó enni, inni, pisilni, kakilni, fürödni, aludni, játszani, mindenki mással kiabálás és veszekedés.
  6. A bolt bejáratánál nem ő tolta át a bevásárlókocsit, ezért a bolt közepén fetrengett a földön.
  7. Uszoda kijáratában lecövekelve bőgött, hogy ő itt marad. Úgy kellett egy kézzel elvonszolnom a kocsiig, másik kézzel a 3 hónapos babát toltam babakocsiban...
  8. Kiborult azon, hogy a laptopon lejátszott zenéhez nem tartozik kép (youtube videókhoz szokott, de ez most csak zene volt). Aztán, mikor a zenelejátszóban megtaláltam a vizuális effektet, kiborult azon, hogy miért rózsaszín, és miért nem zöld...
  9. Délután apa ment érte a bölcsibe, és hatalmas hisztit vágott le, hogy nem anya ment érte. Apával nem akart hazajönni.
  10. Nem akart a játszótérről hazajönni, ezért akarattal lefejelte a hintát.
  11. Nem kapott csokit, ezért a konyhában egy üvegpoharat a földhöz vágott.
  12. Reggel az apja elment dolgozni, és nem vitte magával. Megjegyzem, soha nem szokta vinni… csapkodott, rángatta a bejárati ajtót, lefeküdt a földre, sírt, őrjöngött.
  13. Elpakoltam a gyurmát, amivel már nem is játszott. 40 percig visított és őrjöngött a falat verve.
  14. Mivel rengeteg gumi állatkája van, és nagyon szereti őket, a doktornő rendelőjéből el szeretett volna hozni párat, amilyen neki még nincs. Hiába magyaráztuk mindketten, hogy ez nem az övé, ott kell hagyni, csak sírt és dobálta magát a kezemben, amikor elvettem tőle és kivittem a teremből.
  15. Nem kapott lefekvés előtt gumicukrot: sírás, csapkodás, a ruhám rángatása, lökdösődés. Leült a földre és éktelenül ordítva sírt, addig, míg csuklani, öklendezni nem kezdett.
  16. Nem tudott dönteni, hogy melyik szandált szeretné felvenni, de indulnunk kellett, ezért választottam helyette. Ezen kiborult, leült az ajtó előtt, és ordítani kezdett.
  17. Hajvágás után nem akart megfürödni, pedig csupa haj volt. Miután lefürdettem, fél órán keresztül üvöltött, hogy nem akarta megmosni a haját, menjünk ki az udvarra és koszoljuk össze.
  18. Kutyasétáltatás közben megkértem, hogy adja nekem a pórázt, mert a kutya elrántja őt és elesik. Úgy üvöltött, mint akit élve nyúznak.
  19. Nagy melegben, álmosan az autóba ültetve hisztizett, hogy rossz a biztonsági öv, és nem úgy szokott lenni. Mindig úgy szokott lenni…
  20. Utazás előtt 45 percig mondtam neki, hogy reggelizzünk. Az autóban végig üvöltött, hogy lekváros kenyeret akar enni. Hazaértünk, 45 perc sírás, üvöltés, először mert üres volt a vizes pohara, majd azért, mert elkapcsoltam a tv-t, aztán már ok nélkül.
  21. Nem akart a boltba menni, 20 percet üvöltött. Miután mégis berángattam, verte a fotocellás ajtót, hogy ki akar menni.
  22. Fürdés után fáradt volt, nem akart felöltözni, káromkodó üvöltés fél órán át.
  23. Nem engedtem, hogy beüljön a pihenőszékbe, amelyikben épp a kistestvére volt. A kistestvért próbálta megütni.
  24. Vásárlás közben testvéreit lökdöste, bántotta, idegesítette, harapdálta, majd ordítva földön fetrengős... pénztárnál is nekiállt lepakolni az édességeket majd ismét ordított egy sort…
  25. Éjjel nem akart aludni, hányásig hisztizte magát. Majd azt mondta, tegyük a fejét hideg víz alá.
  26. Nem volt meg a kedvenc cumija, csak a másik kettő. Több mint egy órás üvöltés, fetrengés, csapkodás. Hőemelkedésig sírta magát, kapkodta a levegőt.
  27. Nem kapott meg egy kést az asztalról, dühében megcsípte a mellette álló Apát, majd mérgében fellökte a műanyag kisszéket.
  28. A bevásárlóközpont közepén hasra vágta magát. Ezután felült, a cipőjét szétdobálta, majd a járókelőket szerette volna vele megdobálni. Az okot nem tudom, nem árulta el.
  29. Az esti lefekvéskor az ajtókeretbe raktam egy rácsot, hogy ne tudjon kijönni a szobájából. Feldühödött és a játékokat a polcról, a ruhákat a fogasról lerángatta. Ordított a rács túloldalán és a végén ki is tépte.
  30. A bölcsiből hazafele a 40 fokban nem engedtem, hogy gumicsizmában jöjjön ezért földhöz vágta magát és ordított.
  31. 3-4 óra gyakorlatilag folyamatos ordítás, földön fetrengés, amiből nem lehetett kizökkenteni. Azóta se tudom, mi volt a baj, amikor abbahagyta, annyit mondott: hisztiztem...
  32. 6 hetes öcsit szoptattam, neki közben olvastam, de valamiért félre kellett tenni a könyvet, és akkor egyik pillanatról a másikra kiborult, hozzánk vágta a könyvet, és gyakorlatilag magán kívül lett.
  33. A kocsiba mindig elsőként akar beülni, most le volt maradva és a kishúga ült be elsőnek. Visítva hisztizett.
  34. A játszótéren nem mehetett egy másik kisgyerek biciklijével, ezért a járdába verte a fejét.
  35. Egyedül akarta felvenni a nadrágját, de a popsiján nem tudta felhúzni a pelus miatt. Beszaladt a szobájába, becsapta az orrom előtt az ajtót! :) és kb. fél órán át vigasztalhatatlanul sírt, ordított, csapkodott, dobálta a babáit, teljesen kifordult önmagából.
  36. Étteremben volt játéksarok! A kirakót nem tudta összerakni, segíteni nem lehetett, mert nekiállt üvölteni! Kiabált, csapkodott, rongálta a játékot!
  37. Anyukámmal volt egy üzletben, előtte beleegyezett, hogy nem fog kérni semmit, de aztán mégis azért hisztizett, mert anyukám nem akart neki megvenni valamit. Nagyon csúnyán viselkedett, üvöltött, és azt mondta rá, hogy koszos cigány.
  38. A mamáék hoztak felfújható medencét, amit feltöltöttünk vízzel, de ugye még hideg volt. Megbeszéltük, hogy alszik egyet (déltől szokott kb. fél 3-ig aludni) és addigra melegszik annyit a víz, hogy belemehet. Természetesen be sem akart jönni a kertből, nem hogy aludni menni. Elhagyta magát, ordított, nem lehetett vele beszélni. Összeesett direkt a földre. Felemeltem, rúgkapált és ütni kezdett. Bevittem a szobájába és mondtam neki, hogy akkor jöjjön ki, ha le tudott nyugodni. Behajtottam az ajtót, hallottam, hogy dobálja a játékokat, csapkod.
  39. Félreértette, hogy mit kértem tőle. Annyira sírt, hogy már levegőt sem kapott.
  40. Unokatesójával fakanállal játszottak, mert főztek. Elvett tőle valamit, erre a fiam fejbe vágta a kanállal. Büntetésből elvettük tőle és ezért elkezdett hisztizni. Ordított tombolt és mindenáron meg akarta kapni a fakanalat. Nem bírtunk vele, teljesen kikapcsolt. A férjem alig bírta fogni.
  41. Strandra indultunk, beült az autóba, az apukája meg bekötötte a biztonsági övet neki. Én betettem a kistesóját, hogy akkor indulunk, mire jött az üvöltés, hogy apa kapcsolja ki, mert ő azt szeretné, ha én kötném be.
  42. Verte a bátyját. Apája rácsapott a kezére. Erre kitört a hiszti, ami hányással végződött.
  43. Majdnem minden reggel, bölcsibe menet, a másik irányba akar menni, hogy buszozzon. Végig sír a bölcsiig, ölben akar lenni, előre fut, mert megsértődik és a kezét sem adja ide.
  44. Egy olyan ceruzáért hisztizett hanyatt fekve a boltban, amilyen már van neki.
  45. Mivel nem kapott meg valamit azonnal, mérgében mindent csapkodott, rugdosott, ami az útjába került (ajtót, falat, szekrényt, nagymamát)
  46. Szeretett volna elmenni mamáékhoz, de már este volt így mondtam, hogy majd másnap elmegyünk. Annyira hisztizett, hogy hányás lett a vége.
  47. Másik pohárból szeretett volna inni, ezért sikítva ordított.
  48. Nem vettem meg a boltban neki egy nagy kukásautót, ezért a bolt közepén lefeküdt és ordított.
  49. Strandon voltunk. Fáradt és éhes volt, de sem pihenni, sem enni nem volt hajlandó. Minden játékot el akart venni a többi gyerektől, plédekről. Kb. fél órán át sikítozott, verekedett.
  50. Nem érte el az egyik játékot, és dühében nekem vágta a kisszéket.
  51. Fél óráig ordított a lagziban, mert már elvitték a húslevest, ő pedig még enni akart. Mondtam neki, hogy kérünk a konyháról még neki, de nem hallotta meg annyira sírt.
  52. Nagyszülőktől nem akart eljönni, hullafáradt volt, a kocsiban úgy behergelte magát, hogy többször meg kellett álljunk az 5 perces úton. Fuldoklott, borzalmas volt.
  53. A fa építőkockákból kirakott várát a kis barátnője szétrombolta, ezért visítva, a földön fekve, kiabálva sírt.
  54. Játszóházból kifele jövet sikítva sírt, földhöz vágta magát, amikor felvettem két kézzel ütötte a fejemet
  55. Meggondolta magát és mégis ment volna az utcán az apukájával, ő viszont már elment és nem engedtem egyedül utána. A kiskaput rúgta mérgében.
  56. Nagyon fáradt volt, nem aludt délben a bölcsiben, és amikor mentem érte, kérte, hogy vegyünk fagyit a bölcsi melletti fagyizóban. Mivel én máshol szerettem volna neki fagyit venni, egy 40 percig tartó hisztibe kezdett. Tépte a saját haját, ütötte a saját arcát, száját, olyan erővel, hogy a foga felsértette az ajkait. Engem is karmolt és mart az autóban, mivel a mellettem levő ülésben utazik.
  57. Kértem, hogy pakoljon össze, nem tette, nekiálltam, erre kiborult, megharapta a lábujjam, a lábam, a hasam, majd ütni kezdett, aztán körbe-körberohangált a szobában, végül földhöz vágta magát, és dobálta magát a földön, mindezt valami hihetetlen üvöltéssel és tombolással kísérve.
  58. Rendszeresen más cipőt akar felhúzni, mint amit előkészítünk (időjárásnak megfelelően), emiatt fetreng és kiabál a földön.
  59. Egy bibi lett az ujján. Üvöltött és csak kézben volt el, felváltva cipeltük az apjával.
  60. Állt az ajtóban és üvöltött, hogy ki akar menni, de pont akkor nem kellett menni sehova, és nem engedtem ki. Ezért jó pár percen keresztül üvöltött.
  61. Indultunk volna autóval, de közölte, hogy addig ne induljak, amíg nem eszi meg az egész zacskó cukrot, ami nála volt. Mivel nem vártam meg, hazáig (kb. két perces út) teli torokból sírt, és fetrengett az ülésben. Alig tudtam otthon kivenni az autóból, eldobta magát az utcán. Kinyitottam a kaput, nagy nehezen bevittem, amíg bezártam, már az udvaron feküdt, és ordított. Bejárati ajtónál ugyanez.
  62. A boltban sikított egy játék után, ami már van neki itthon, mert nem értette meg, hogy az nem az övé.
  63. A bolt közepén leült, hogy neki gumicumi kell meg kóla. Taknya nyála egybe volt, hogy nemet mondtam. Majd ő akarta méregből levenni a polcról. A vége az lett, hogy 2 kóla szétdurrant, pár cukorka papírja szétszakadt. Ki kellett fizetnem.
  64. Imádja a játékokat és érdekes mütyüröket, amiket a boltban direkt a kassza mellé tesznek. persze az én fiam egyből ráharap és ilyenkor képes akár magát a földre levetni és ordítani, elengedi magát és mintha falnak beszélnék.
  65. Megbeszéltük, hogy kap egy újságot, ehelyett négyet akart megvenni. Ezt nem engedtük, ezért hangosan visított, kiabált.
  66. Nem akart fürödni, beküldtük a szobájába aludni és bepisilésig ordított.
  67. Ha nem ő kapcsolhatja be a számítógépet, vagy nem ő mehet elöl a lépcsőn, nem ő nyithatja az ajtót - összeomlik, leül a földre és visít.
  68. Vásárlás után az autós bevásárlókocsiba akart visszaülni. Az üzlet előtt leülve csapkodott, hazafelé az autóban sem nyugodott meg, még itthon is folytatódott.
  69. Nem szerette a kedvenc kajáját, végig sírt ebéd alatt
  70. Nem az a szülő rakta be a kiságyba, akit épp szeretett volna, ezért hányásig ordított.
  71. Étteremben vacsoráztunk és ő maradni szeretett volna. Az étterem előtt az utcán megállt üvöltve, nem moccant sehova.
  72. Ismerősöknél játszott, nagyon jól érezte magát, semmiképp sem akart hazajönni, pedig az ismerőseinknek is indulniuk kellett már. Rúgott, hogy ne adjam rá a cipőt és tépte a hajam. Úgy üvöltött, hogy nem hallott semmit sem, így semmilyen általános módszerrel nem tudtam kizökkenteni. Biciklivel vittem haza, 10 perc az út, nem lankadt a hangerő.
  73. Direkt a földre szórta az uborkáját, és nem akarta felszedni. Másfél órát fetrengett ordítva a földön, mire felszedte.
  74. A buszon nem azt a helyet adták át, amit szeretett volna, ezért a tömegben a földön fetrengve hisztizett, üvöltött.
  75. Barátnőméknél voltunk, kakilnia kellett és a kék bilit adtam neki, nem a lilát. Úgy ordított és toporzékolt, hogy átjött a szomszéd is.
  76. Játszótéren melegben jégkrémet kért a barátnőivel együtt. Felszaladtam a negyedikre a picivel, levittem a jégkrémet. Neki nem az kellett. Hisztizni kezdett. Kínomban azt mondtam, akkor kenje a hajára. A hajára kente. Majd megszórta homokkal is. Elvettem a jégkrémet, kidobtam. A játszótér közepén a sírva, magát a földhöz vágva, visítva ordította, hogy "éhes vagyok, adjatok enni!"
  77. Földhöz vágta a klaviatúrát, mert nem ülhetett az apja ölében, miközben ő számítógép előtt dolgozni próbált.
  78. Reggel felkeléskor az apukája már nem volt itthon és nem ő öltöztette fel. Én nem voltam jó, nem vehettem le róla a pizsijét és kb. fél órán keresztül csak visított az ágyban és nem csinálhattam vele semmit. Ha erőszakkal levettem róla a pizsit még jobban bedühödött, ha ráhagytam és nem csináltam vele semmit, akkor az volt a baj. És csak torka szakadtábból sírt...
  79. A játszótéren a többi gyerek ne üljön fel az ő hintájára, ne mászkáljon a mászókának azon a felén, amelyiken ő szokott, ne vegyék el a futóbiciklijét, ne sétáltassák az ő kutyusát. Fél óra után már teljesen padlón volt idegileg ebben az ördögi körben.
  80. Nem engedtem neki, hogy a macskát nyomkodja, egy órán át hisztizett, szinte hányásig.
  81. Boltból nem akart két plüssnyúl nélkül távozni. Semmi sem használt, végig ordított, miközben kivittem a boltból.
  82. Ebéd után nem volt hajlandó elpakolni és lefeküdni, állt a szoba közepén és percekig torka szakadtából üvöltött és öklendezett.
  83. Fagyizóban kezdett visítani és kiabálni, mert nem akarta a csöpögő fagyit ideadni.
  84. Merészeltem megpisiltetni a délutáni alvás előtt, erre dacból nem akart aludni, sírás, visítás, és ráadásul ő büntet engem: nem olvashatok neki mesét :)
  85. A síró kisöccsét kézbe vettem, ezért hányásig behisztizett.
  86. A Family Frostos autó csilingelő hangjától bepánikolt, hisztizett, sírt vigasztalhatatlanul.
  87. Kora reggel (5:30 körül) kitalálta, hogy azonnal játszótérre kell menni, és folyamatosan üvöltött, egyre jobban hergelve magát.
  88. Játszótérre nem engedtem papucsban jönni, 45 percet hisztizett miatta.
  89. Nem akart délután aludni és a fejét a falba és az ágyba verte... durva volt látni és hallani is... sérülés nem lett belőle, pedig majd úgy tűnt betörik a feje...
  90. Egy üzletben egy játékért felpofozott és a hajam tépte.
  91. Nem akart kijönni a kádból fürdés után. Miután kivettem, 40 percig nem volt hajlandó felvenni a pizsamáját és a pelusát. Nem engedte a testi kontaktust, bemászott a szék alá és ott ült meztelenül. Folyamatosan azt hajtogatta, hogy vissza akar menni fürdeni, és sikoltva sírt, ha fel akartam venni.
  92. Indulnunk kellett, kértem, kapcsolja ki a mesét, többször kértem, nem tette, kikapcsoltam én. Üvöltött, hogy ő akarja. Visszakapcsoltam, hogy ő kapcsolhassa ki, de egy adott mese kikapcsolásához ragaszkodott, amit nem kerestem meg neki és újra én kapcsoltam ki.
  93. Fáradt volt, és nem akart menni fürdeni (pedig nagyon szeret). Többször jeleztük neki, hogy pancsi idő és mindig kap pár percet, hogy befejezze, amit épp csinál. Amikor harmadjára szóltam neki, elkezdett ütni, vágni mindent és mindenkit (engem, apját), közben üvöltött és toporzékolt, vergődött.
  94. Repülőn nem akarta bekapcsolni a leszállásnál az övet és torka szakadtából üvöltött... Előtte a beszállókapunál üvöltött ugyanúgy.
  95. Valami miatt rászóltam, hogy ne csinálja, emiatt képes volt 40 percig üvöltve, tombolva fetrengeni, közben mindkét karját összeharapdálta lilára, és véraláfutásosra verte a fejét a padlóba.

 

--

Tetszik az oldal? Hasznosnak találod a munkámat?

...akkor kérlek, hogy "cserébe" támogasd Tamás Bori műtétjét, legalább egy fagyi árával! :-) Részletek itt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babyhowto.blog.hu/api/trackback/id/tr497768656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A0108 2015.09.10. 22:20:57

Köszi az élményt.Sírva röhögtem-magunkon is.
Jó tudni,hogy nem vagyok egyedül
süti beállítások módosítása