BabyHowTo - azaz hogy működik egy gyerek?

Védőnők, gyerekorvosok és ilyen-olyan szakértők tömkelege foglalkozik gyerekekkel, mégsincs még egy olyan ellentmondásos témakör, mint a gyermekgondozás és nevelés. Az egyik szerint ez a jó, a másik szerint amaz hat, a harmadik azt mondja, hülye vagy, ha az első kettőre hallgatsz. Meguntam. Éppen ezért konkrét tapasztalatokat kezdtem gyűjteni: kérdőíveket csinálok, igyekszem jó sok anyukával kitöltetni, és a válaszokat összesítem. Ezeket az összesítéseket olvashatjátok az oldalamon. Kellemes mazsolázást kívánok! :-)

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • OsoLalalala: Tipikus szoptatás-n*ci duma a cikk, szóra se érdemes. (2017.12.23. 20:36) A tápszerezés okai
  • OsoLalalala: Sokaknak segít a tejszaporító tea, ha nem tud az Anya szoptatni... Ja az is baj. Hihetetlen... (2017.12.22. 17:34) Mit ne együnk szoptatás alatt?
  • Haziraj Isufi Simona: hat bizony igazad van azokban a dolgokban amiket it le irtal en is ilyen vagyok sajnos allandoan a teszteket vasarlom es szinte mar bele bolondultam , 2 kis babat is elveszitettem es megyg mindig re... (2016.07.31. 17:07) A terhesség legkorábbi tünetei
  • Horváthné Anita: Sziaaa :) szerintem nagyon hasznos az oldalad!!!! (2016.01.25. 20:17) Mit ne együnk szoptatás alatt?
  • olivinn: Szia! Mekkora mintával (hány fő) dolgoztál ennél a felmérésnél? Ezek szignifikáns eredmények? Köszönöm válaszaidat! (2015.10.24. 19:42) Ekcéma és atópiás dermatitis kisgyermekeknél
  • Utolsó 20

Konkrétan lépcsős etetőszék

2013.06.20. 14:52 luckalakó

Nos, nem tudom említettem-e korábban már ilyesmit, de most szeretném leszögezni, hogy nem érdemes a gyermeknek praktikussági és/vagy esztétikai okokból olyan használati tárgyat beszerezni, amit majd még hat évesen is fog tudni használni. Elképzelhető, hogy korábban nem ezt mondtam, de az elmúlt hónapokban rájöttem, hogy tökmindegy mit veszek neki, mert úgyis összenyálazza, lepisili, lehányja, bekeni kakival, kis kezével teletapicskolja, körmöcskékkel megkarmolássza, apró fogakkal megrágcsálja, és még csak 7 hónapos. Később jön ajd a felborogatás, a zsírkréta- és filctollmánia, a játékkalapács, apa igazi kalapácsának lenyúlása, és csavarhúzójának, reszelőjének, satöbbi, azért remélem flexelni nem kezd el idő előtt.

 

--

Tetszik az oldal? Hasznosnak találod a munkámat?

...akkor kérlek, hogy "cserébe" támogasd Tamás Bori műtétjét, legalább egy fagyi árával! :-) Részletek itt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babyhowto.blog.hu/api/trackback/id/tr985370830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2013.06.29. 19:41:29

Igen, mi is egy marha elegáns ágyat vettünk... vannak már rajta nem kívánt nyomok.
Mondjuk nekem lányom van, reménykedek...
süti beállítások módosítása