BabyHowTo - azaz hogy működik egy gyerek?

Védőnők, gyerekorvosok és ilyen-olyan szakértők tömkelege foglalkozik gyerekekkel, mégsincs még egy olyan ellentmondásos témakör, mint a gyermekgondozás és nevelés. Az egyik szerint ez a jó, a másik szerint amaz hat, a harmadik azt mondja, hülye vagy, ha az első kettőre hallgatsz. Meguntam. Éppen ezért konkrét tapasztalatokat kezdtem gyűjteni: kérdőíveket csinálok, igyekszem jó sok anyukával kitöltetni, és a válaszokat összesítem. Ezeket az összesítéseket olvashatjátok az oldalamon. Kellemes mazsolázást kívánok! :-)

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • OsoLalalala: Tipikus szoptatás-n*ci duma a cikk, szóra se érdemes. (2017.12.23. 20:36) A tápszerezés okai
  • OsoLalalala: Sokaknak segít a tejszaporító tea, ha nem tud az Anya szoptatni... Ja az is baj. Hihetetlen... (2017.12.22. 17:34) Mit ne együnk szoptatás alatt?
  • Haziraj Isufi Simona: hat bizony igazad van azokban a dolgokban amiket it le irtal en is ilyen vagyok sajnos allandoan a teszteket vasarlom es szinte mar bele bolondultam , 2 kis babat is elveszitettem es megyg mindig re... (2016.07.31. 17:07) A terhesség legkorábbi tünetei
  • Horváthné Anita: Sziaaa :) szerintem nagyon hasznos az oldalad!!!! (2016.01.25. 20:17) Mit ne együnk szoptatás alatt?
  • olivinn: Szia! Mekkora mintával (hány fő) dolgoztál ennél a felmérésnél? Ezek szignifikáns eredmények? Köszönöm válaszaidat! (2015.10.24. 19:42) Ekcéma és atópiás dermatitis kisgyermekeknél
  • Utolsó 20

Adatgyűjtés - 1. trimeszteres vérzések

2013.04.02. 12:18 luckalakó

Fogok hamarosan írni egy bejegyzést az 1. trimeszteres vérzésről / barnázásról, ehhez gyűjtök személyes tapasztalatokat mindenkitől, aki valaha már átélt ilyet, és hajlandó megosztani a részleteket másokkal. Természetesen teljesen névtelenül - engem csak az adatok érdekelnek, azok viszont nagyon.

Készítettem hozzá egy remek kis kérdőívet, ide kattintva tudod megnyitni.

A válaszok akkor is érdekesek, ha nem lett baja a babának, és akkor is, ha sajnos vetélés lett a vége.

Ha több terhességnél is tapasztaltál ilyesmit, akkor kérlek terhességenként, többször is töltsd ki a kérdőívet.

 

100 választ szeretnék kapni, az összesítést akkor teszem nyilvánossá, ha megvan mind a 100. Egyelőre 46-nál járunk, szóval még szerintem idő, mire mind a 100 meglesz.

 

Köszönöm!!

 

--

Tetszik az oldal? Hasznosnak találod a munkámat?

...akkor kérlek, hogy "cserébe" támogasd Tamás Bori műtétjét, legalább egy fagyi árával! :-) Részletek itt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babyhowto.blog.hu/api/trackback/id/tr625186855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása